Ca va pas t'aider beaucoup, mais mon Haynes indique 25Nm ... 
Pour 940, B200FT ... Donc pas forcément comparable.
Qui dit mieux ?
ajout :
Torque Settings (use a torque wrench!):
* B230F/T and B234 4-Cylinder Engines: 18 +/-3 ft-lb or 25+/-5 Nm unlubricated torque per manual
* Volvo B280 V-6 Engine: 9 +/-1.5 ft-lb or 12 +/- 2Nm unlubricated torque
* B62XX/6304 Six-Cylinder Inline Engine: 18 ft-lb or 25 Nm "unlubricated" torque
Source :
http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineMechanical.html#SparkPlugInstallation
Finalement, 13Nm, c'est peut-être pas trop ...

Pour 940, B200FT ... Donc pas forcément comparable.

Qui dit mieux ?
ajout :
Torque Settings (use a torque wrench!):
* B230F/T and B234 4-Cylinder Engines: 18 +/-3 ft-lb or 25+/-5 Nm unlubricated torque per manual
* Volvo B280 V-6 Engine: 9 +/-1.5 ft-lb or 12 +/- 2Nm unlubricated torque
* B62XX/6304 Six-Cylinder Inline Engine: 18 ft-lb or 25 Nm "unlubricated" torque
Source :
http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineMechanical.html#SparkPlugInstallation
Finalement, 13Nm, c'est peut-être pas trop ...
Turbobrick Serial Lover
945 GL 155ch - B200FT - 1992 - 318 000 km
V70 2.4T Optimum - B5244T - 1999 - 181 000 km