06-10-2014, 12:58:40
Allez c'est parti pour la liste des codes erreur (et il y en a) :
A2 - 1.1.1 -> RAS
A3 - 1-4-1 : Faulty brake pedal position sensor, shorted to earth or supply
A3 - 1-4-4 : Brake discs overheated (cars with TRACS only) --->>> j'ai pas le tracs ....
A6 - 2-1-4 : VSS Signal Intermittent
A7 - 1-2-2 : Temperature signal interval too long
A7 - 1-3-2 : No RPM sensor signal
A7 - 2.3.1 : j'ai du mal lire ....
B1 - 1-2-6 : Passenger's side interior temperature sensor open circuit or shorted to 12 volts (normal le fil était débranché un moment)
B1 - 2-1-1 : Driver's side damper motor position sensor open circuit or shorted to 12 volts
B1 - 4-1-4 : Driver's side interior temperature sensor inlet fan seized
B1 - 4-1-6 : No control voltage at passenger's side interior temperature sensor inlet fan
B1 - 4-1-7 : Passenger's side interior temperature sensor inlet fan seized
B1 - 4-1-8 : No control signal to blower fan power stage
B1 - 4-1-9 : Faulty diagnostic signal from blower fan power stage
B2 - 1-2-2
B5 - 1-1-1
Bon maintenant faut que je me souvienne comment on remets à zéro les codes erreurs et que je refasse un essai.
A2 - 1.1.1 -> RAS
A3 - 1-4-1 : Faulty brake pedal position sensor, shorted to earth or supply
A3 - 1-4-4 : Brake discs overheated (cars with TRACS only) --->>> j'ai pas le tracs ....
A6 - 2-1-4 : VSS Signal Intermittent
A7 - 1-2-2 : Temperature signal interval too long
A7 - 1-3-2 : No RPM sensor signal
A7 - 2.3.1 : j'ai du mal lire ....
B1 - 1-2-6 : Passenger's side interior temperature sensor open circuit or shorted to 12 volts (normal le fil était débranché un moment)
B1 - 2-1-1 : Driver's side damper motor position sensor open circuit or shorted to 12 volts
B1 - 4-1-4 : Driver's side interior temperature sensor inlet fan seized
B1 - 4-1-6 : No control voltage at passenger's side interior temperature sensor inlet fan
B1 - 4-1-7 : Passenger's side interior temperature sensor inlet fan seized
B1 - 4-1-8 : No control signal to blower fan power stage
B1 - 4-1-9 : Faulty diagnostic signal from blower fan power stage
B2 - 1-2-2
B5 - 1-1-1
Bon maintenant faut que je me souvienne comment on remets à zéro les codes erreurs et que je refasse un essai.
S60 2.4L 170cv GPL Prins en daily avec ralenti instable
855 2.5L 20s GPL Necam phase 1.5 à l'arrêt encore
854 2.5L 10s GPL Necam phase 1.5 train arrière qui ballade
-
Chrysler Voyager S4 3.3L V6 GPL Injection directe Vialle - pot de fleur
-
Renault 4 0.845L en pièces - restauration - Un jour elle reviendra de carrosserie
Renault 4 F4 1.1L GPL Monocarburation - a venir
Renault trafic 2 2.0L 16v GPL Ag sgi - boite réparée en attende de greffe avec une autre moteur