10-05-2011, 22:38:32
Si tu sais convertir les unités impériales:
En général, les clés dynamométriques ont les deux graduations.
Citation :Torque Values
Front Suspension Parts:
Radius rod rear bushing nut: 88 ft-lb +/- 22 ft-lb
Radius rod front conical bushing bolt: 70 ft-lb
Control arm inner arm-to-frame bushing: 63 ft-lb
Ball joint-to-control arm nut: 44.4 ft-lb
Ball joint to strut tube: 22 ft-lb then angle-tighten 90 degrees
Tie rod end nut: 44 ft-lb
Sway bar end link top nut: tighten so that the outer flats of the washers are 42mm apart.
Sway bar end link bottom bolt (if so used): 63 ft-lb
En général, les clés dynamométriques ont les deux graduations.

960 (964) 3.0 (B6304F) BVA 1990 (déjà 20 ans), made in Kalmar (S), rôdage enfin terminé !
Suzuki C800 2008 et Harley-Davidson Iron 2011
![[Image: autobahn.jpg]](http://i199.photobucket.com/albums/aa90/chrisfut/autobahn.jpg)